Carta 69



Volgut Joaquim, que ha passat?

Tu que sempre contestes tan de pressa a les meves cartes, aquesta vegada fa dies que n'espero i no sé que pensar-ne. Ja sé que "si no he han notícies, bones notícies", però no havia passat mai i estic una mica intranquil·la. El teu pare potser?


Es clar que les cartes també es poden perdre... Però una vegada em van explicar que les úniques cartes que es perden son les que no s'escriuen.

També em van explicar que a una oficina de Correus una vegada va arribar-hi una carta que només deia: PARA MI PADRE. Els empleats hi van fer molta broma i la van desar com a cosa curiosa. Al cap d' un temps s'hi va presentar un home i va demanar cridant: "Que hi ha carta del meu fill?" "Oi tan!" li van contestar, i li van donar la carta que guardaven.

Be, espero que no tinguis cap problema gros que t' impedeixi escriure. Últimament estaves preocupat perquè s'havia casat la teva secretària i n'estaves buscant una que fos tant eficient com ella. Encara la busques?

Mira, dec estar preocupada perquè m'he quedat una mica en blanc... Doncs acabo la carta i ja t'escriuré un altre dia.

Records al teu pare, a la Dolores i espero que tot et vagi bé.

Maria Mercè.